Hoe worden onze producten bij u geleverd?
Hoe worden onze producten bij u geleverd?
UPDATE: Vanaf januari 2021 versturen wij alleen met PostNL, DPD, GLS en HCL.
DeZorgFirma maakt gebruik van diverse bezorgdiensten. Onze producten worden meestal door DHL Parcel geleverd maar we maken ook gebruik van PostNL en HCL.
U krijgt na de bestelling op uw mailadres een orderbevestiging en als het pakket in het magazijn gepakt is een track and trace mail. Bij deze track and trace kunt u het afleveradres nog aanpassen in bijvoorbeeld een afhaal locatie als u dat wilt.
Wij leveren onze producten zoveel mogelijk in de originele dozen om extra verpakkingsmateriaal te voorkomen, hiermee ontzien we ook het milieu. In de doos die bij u geleverd wordt altijd een gebruiksaanwijzing meegeleverd, mocht die toch kwijtraken kunt u deze alsnog downloaden vanaf de site.
De meeste producten die wij leveren zijn al klaar voor gebruik of zijn eenvoudig in elkaar te zetten zonder extra gereedschap. Voor speciale producten zoals bedden en opvouwbare scootmobielen kunt u ook een bezorgdienst selecteren die de producten voor u in elkaar zet.
Het is verstandig om de originele verpakking te bewaren mocht u het product in de toekomst een keer naar ons retour willen sturen.
Mocht u na ontvangst van ons product behoefte hebben aan extra begeleiding of heeft u andere vragen kunt u ons altijd bellen op 085-3032853 of mailen op [email protected].