Het afleveren van het grootste deel van onze bestellingen gaat via PostNL. In sommige gevallen wordt gebruik gemaakt van DHL, GLS, DPD, of HCL. Een reden daarvoor kan zijn dat u bijvoorbeeld een bed op locatie wilt laten monteren.

Afleveren en monteren op locatie

Als u kiest voor het in elkaar zetten van uw product dan is er altijd eerst telefonisch contact over het aflevermoment. Er wordt in overleg met u een aflever/montagedag gekozen zodat de monteur direct aan de slag kan gaan. Vaak kunt u ook kiezen tussen s ’morgens of s ’middags.

Bezorgtijden

Postnl bezorgt pakketten van maandag t/m zaterdag tussen 08:00 en 21:30 uur. U krijgt van PostNL een email waarin meestal een tijdsblok van ongeveer 2 à 3 uur wordt aangegeven waarin de bestelling geleverd kan worden. In de email staat ook een track and trace code waarmee u de verzending kunt volgen.

Bedrijfslocatie of particulier adres

Onze transporteur heeft een databank beschikbaar waarin staat wanneer uw bedrijfslocatie open is. Op basis hiervan besluit de transporteur het product wel of niet op zaterdag aan te bieden. Op een particulieradres kan er altijd worden geleverd van maandag t/m zaterdag.

Bereikbaarheid

Alle bezorgadressen moeten met de auto en op de begaande grond bereikbaar zijn. Indien u niet aanwezig was tijdens het aflevermoment dan probeert het transportbedrijf het bij uw buren. Is dit ook niet mogelijk, dan gaat uw order naar het dichtstbijzijnde depot. Daar kunt u uw order afhalen volgens de gegevens die op uw instructiekaartje staan.

Bezorgen op een flat

Wij willen de tijd nemen voor een bezorging bij u aan huis of uw appartement! Voor de bezorging op een appartement en/of een verdieping hoger dan de begane grond gelden de volgende spelregels:

  • Als uw gebouw geen lift heeft en uw verdieping is niet hoger is dan de 5e etage, dan wordt uw bestelling aan uw deur afgeleverd
  • Als uw gebouw een lift heeft wordt er op elke verdieping aan de deur afgeleverd, ongeacht de verdieping. Mocht uw afleversituatie er niet bij staan, neemt u dan even contact op via 085-3032853 en houd uw ordernummer bij de hand.

Verzendkosten

Bij DeZorgFirma is het bezorgen van uw bestellingen in Nederland gratis, tenzij het orderbedrag onder de € 49,95 komt. Als het bedrag van de factuur onder de € 49,95 uitkomt wordt er een verzendbijdrage van € 6,95 berekend. In België wordt er altijd een verzendbijdrage gevraagd can € 9.95 als uw order onder de €100 is. Boven de €100 betaalt u €2,95 aan verzendkosten.

Levertijden

Wanneer u iets wilt bestellen houdt dan rekening met de getoonde levertijden op de website. In het vakje waar u de details kiest van u product kiest staat ook de verwachte levertijd. De verwachte levertijden die daar getoond worden zullen we hier kort even nader toelichten

  • 1-2 werkdagen: Dit product wordt normaal gesproken na 1 werkdag geleverd indien voor 15:30 uur besteld. Zater/Zon- en feestdagen uitgesloten.
  • 3-5 werkdagen: Het product kan alsnog binnen 1 werkdag worden verzonden maar meestal duurt het iets langer. U ontvangt op de avond voordat u het product ontvangt een volgcode zodat u weet wanneer het product komt.
  • +5 werkdagen: Dit artikel heeft een levertijd van 5 werkdagen bij, mocht het onverhoopt toch iets langer duren krijgt u daarvan een bericht op het mailadres wat u bij de bestelling hebt ingegeven.
  • Op aanvraag: Dit product wordt speciaal voor u besteld en heeft daarom een langere levertijd. U kunt hierover gerust contact met ons opnemen zodat u kunt horen wat de levertijd dan ongeveer is.

Wanneer u meerdere producten besteld met verschillende levertijden wordt voor de bezorging altijd de langste tijd genomen. Om dit te voorkomen kunt u ook meerdere bestellingen plaatsen.